Het is tijd om met CID op avontuur te gaan en MIA te redden.
De kwaadaardige D-TROIT heeft MIA, de dochter van de Adviseur, ontvoerd! Je speelt als CID, een simpele crash-dummy. CID is ook geprogrammeerd en uitgerust met alles wat hij nodig heeft om een held te worden.
Crash Dummy is een spannende 2D-platformgame met meerdere uitdagingen waarmee zelfs de meest geharde gamer op de proef wordt gesteld. Knal, verbrand en bevries je een weg door elk level. Spring over lange afstanden en voer stijlvolle ninja-wallruns uit in dit avontuur met een verhaal en een unieke cast geweldige personages.