DE OORLOG DER KRONEN WOEDT VOORT
Met je kasteel als uitvalsbasis rekruteer, bewapen en train je je soldaten om te vechten tegen alles wat het koninkrijk bedreigt. Vorm voor elke missie de juiste strijdgroep en ga op pad om de bron van het kwaad te vinden en de boosaardige plannen van de Orde te dwarsbomen in een bruut op beurten gebaseerd gevecht. Je leidinggevende en strategische vaardigheden worden op de proef gesteld. Beheer je middelen verstandig om je leengoed welvarend te maken en plan je veldtochten door je missies te kiezen.
De wereld staat op de rand van de afgrond en er is maar één oplossing: de Orde moet worden verslagen.