Cruis'n Blast
Grijp het stuur van 23 aangepaste auto's, van gelicentieerde supercars tot monstertrucks en eenhoorns!
Er kunnen vier spelers tegelijkertijd racen, dus kies je favoriete voertuig uit en geef gas!