Crysis 3 Remastered
In Crysis 3 Remastered ligt het lot van de wereld weer in jouw handen. Keer terug in de strijd als supersoldaat Prophet en gebruik een krachtige Predator-boog die zelf herlaadt en waarmee je elektrische, explosieve en koolstofpijlen kunt afvuren. Neem het op tegen nieuwe en oude vijanden die de vrede bedreigen die jij met zoveel moeite hebt weten te bereiken. De zoektocht naar de buitenaardse Alpha Ceph gaat verder, maar nu moet je ook de waarheid blootleggen achter de C.E.L.L.-corporatie die New York City heeft veranderd in een uitgestrekt stedelijk regenwoud dat wordt beschermd door een gigantische nanodome. Uitgerust met je legendarische nanosuit, moet je inschatten, aanpassen en aanvallen terwijl je jouw weg kiest, jezelf door zeven verschillende districten vechtend. Vernietig je tegenstanders met brute kracht dankzij de superieure technologie van je nanosuit, of gebruik camouflage om je doelen te bereiken en de stille redder van de mensheid te worden. Er is geen verkeerde manier om de wereld te redden.