De zoete en pikante romance van een voormalig godin gaat verder in het vervolg op de bekroonde otome visuele roman Cupid Parasite.
Cupid, de godin van de liefde, streeft er in haar werk bij Cupid Corporation naar om de beste bruiloftspecialist te worden. Tijdens haar moeilijkste opdracht, de Parasite 5, overwon Cupid (op aarde bekend als Lynette Mirror) onverwachte obstakels, maar niet voordat ze verliefd werd op een van haar klanten!
Zoeter en pikanter! – Keer terug naar Los York met de originele cast van Cupid Parasite, plus een geheel nieuw personage, Merenice Levin. Ontmoet zeven van de zoetste en pittigste mannen in wel 3 speltypen en speel meer dan 80 CG's vrij, waaronder een paar die misschien wel te heet voor je zijn!
Verschillende smaken om uit te kiezen – Kies uit drie verschillende speltypen waarmee iedereen met een zoet verlangen aan zijn trekken komt. Selecteer het speltype After Drama om door te gaan met de originele Parasite 6 en verder te gaan waar je in de eerste game bent gebleven. Ga voor het speltype New Parasite en ga na de gewone route van Cupid Parasite het avontuur aan met Merenice Levin. Je kunt ook routes ontdekken die je hebt vrijgespeeld in het speltype Bonus Episode voor zes bonusafleveringen met hun eigen vrij te spelen CG's!
Zoet en pittig?! – Jij bepaalt de smaak van de volgende gang. Ga je voor zoet? Of ga je voor pikant? Als je tijdens de gameplay een keuze moet maken, hebben je zoete of pikante beslissingen invloed op het einde van je gekozen route. Houd de smaken in balans om kans te maken op een lekker smakelijk einde.
Rijke, decadente visuals en smaakvolle scenario's – De oorspronkelijke scenarioschrijver en illustrator van Cupid Parasite zijn terug! Ririka Yoshimura (scenarioschrijver) en Yuuya (illustrator) bundelen opnieuw hun krachten om fans een overheerlijke toevoeging aan het Cupid Parasite-universum voor te schotelen.