DC Super Hero Girls: Teen Power
Vecht voor gerechtigheid als Wonder Woman, Supergirl, Batgirl en meer uit de animatieserie DC Super Hero Girls en bescherm de stad tegen een nieuwe dreiging.
Er zijn zes speelbare personages, elk met eigen unieke krachten, gadgets en stijlen. Kies een DC-superheldin of -superschurk en stel daarna de rest van je driekoppige team samen. Jij speelt als het door jou gekozen personage en de game bestuurt de andere twee!
Naar mate je meer missies voltooit, worden er meer delen van de stad toegankelijk. Beleef het tienerleven, maak foto's op plekken als Metropolis High School, Old City en Hob's Bay en onderzoek wat Toyman aan het bekokstoven is.
Ook deze superheldinnen en superschurken zul je ongetwijfeld tegenkomen in en rond Metropolis!