Een nieuw lot begint zich te vormen, gestuurd door het Star Child...
De hoofdpersoon wordt een premiejager die gebruikmaakt van de Demon Gaze, een oog dat demonen beheerst. Als Demon Gazer is hij uitzonderlijk geschikt om het op te nemen tegen de demonen die in de doolhoven in het gebied ronddolen. Sinds de release in Japan in 2013 is de originele RPG DEMON GAZE een grote hit. Met zijn innovatieve systeem, meeslepende verhaallijn en zinderende uitdagingen behoudt DEMON GAZE EXTRA het gevoel van het origineel, maar voegt wel verbeterde graphics en een aantal nieuwe elementen toe voor een nog geweldigere spelervaring.
Dit pareltje zal zowel oude Demon Gazers als nieuwe fans van dungeon-RPG's gegarandeerd plezieren!