Noby en zijn vrienden zijn terug in een gloednieuwe Doraemon: Story of Seasons-game! Deze reeks is een combinatie van de serie boerderijgames die al meer dan 25 jaar populair is, en het geliefde Japanse cultuuricoon Doraemon. In dit nieuwe deel kun je op allerlei nieuwe manieren spelen.
Kweek gewassen, breng dieren groot en gebruik Doraemons speciale gadgets om vrienden te helpen in een hartverwarmend verhaal voor alle leeftijden.
Opmerking: er is ook een Deluxe Edition verkrijgbaar met extra content. Let op dat je geen dubbele aankoop doet.