Met een sterrencast van personages uit alle Danganronpa-games verzamel je Hope Fragments in een tropisch resort. Verken Jabberwock Island en ontwikkel je Dangan-personages. Verdien geld in gevechten en upgrade je uitrusting om bazen te verslaan en naar het volgende eiland te gaan!