Danganronpa: Trigger Happy Havoc Anniversary Edition
Danganronpa komt naar Nintendo Switch om zijn 10e verjaardag te vieren! Danganronpa 10th Anniversary Release: Part 1!
Hope's Peak Academy is de plek voor de beste en slimste middelbarescholieren van Japan: de hoop voor de toekomst. Maar die hoop sterft een plotselinge dood wanneer Makoto Naegi en zijn klasgenoten plotseling worden opgesloten in de school, afgesneden van de buitenwereld en overgeleverd aan de grillen van een vreemde, moordzuchtige beer genaamd Monokuma. Hij zet de leerlingen tegen elkaar op en belooft vrijheid aan iedereen die ongestraft een medeleerling kan vermoorden.