Darkest Dungeon II
Elke expeditie duurt van 30 minuten tot een paar uur. Zelfs een onverwacht einde zal waardevol blijken voor je volgende reis.
Naarmate de reizen vorderen, bouwen helden een band met elkaar op of gaan op elkaars zenuwen werken, wat leidt tot broodnodige gevechtssynergieën of hommeles waardoor de reis moet worden stopgezet. Manage hun stress en interactie om het team samen te houden tot het bittere einde.