De Smurfen - Dreams
Gargamel heeft een nieuw kwaadaardig plan om de Smurfen te vangen! Hij heeft de sarsaparillastruiken vervloekt en als de Smurfen de overheerlijke bladeren ervan eten, vallen ze in diepe slaap.
Ga op een droomachtige missie om alle Smurfen te ontwaken voordat de kwaadaardige Gargamel het dorp bereikt! Ervaar een spannende, maar onvoorspelbare reis: in de droomwereld is alles mogelijk en spanning kan snel omslaan in een nachtmerrie...
Ontdek samen of alleen de betoverende locaties en verken de dromen van je favoriete Smurfen. Elke droom is een uniek avontuur, met smurftastische uitdagingen en hersenkrakende puzzels. Fantasie komt tot leven in deze volledig immersieve en magische 3D-platformer.