Je bent gemarkeerd…
Er doet een vreemd gerucht de ronde in de schaduwen van Tokio's H City. Een mysterieuze verminking, een soort bizarre moedervlek, verschijnt op het lichaam van bepaalde figuren. Iedereen die de markering krijgt, komt al snel aan zijn einde door onbekende, gruwelijke oorzaken.