Neem het nu op tegen de vijanden van Le Choara met behulp van alle gratis en betaalde DLC die oorspronkelijk bij de eerste release was inbegrepen!
Een meisje dat aan haar verleden ontsnapt, komt naar het bergstadje Le Choara, op zoek naar haar lang verloren gewaande zus. Ze weet niet dat de stad de thuisbasis is van begraven geheimen, duistere wezens die door de nachtelijke straten sluipen en een sinistere offerreeks.
Dag en nacht - Verken het schilderachtige stadje Le Choara overdag door de lens van een visuele roman en praat met de stedelingen om de verblijfplaats van Mai's verloren zus te vinden. Vecht 's nachts tegen duistere wezens in een turn-based RPG!
Noem het geen Knockback - Met het Knockback-systeem kunnen Mai en haar team Shadow Matter tegen muren, andere vijanden en zelfs tegen andere groepsleden slaan voor wrede combo's. En als je je aanvallen precies goed timet, kun je misschien zelfs Super Knockbacks en Super Knockblows activeren.
Pas op voor de Berserker - Tijdens het verkennen en bestrijden van kerkers verschijnt uit het niets een gezichtsloze, zwarte figuur. De figuur zal ook een aanvalsgebied weergeven zodra deze verschijnt. Mai en haar team moeten ontsnappen uit het aanvalsgebied van de Berserker, omdat het iedereen met één enkele slag zal doden. Ren weg van de Berserker in de kerker of versla alle bestaande monsters op het slagveld om te ontsnappen!