◆ Gooi de dobbelstenen en probeer de sterkste Demon-Slayer-zwaardvechter te worden!
De anime Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba maakt zijn debuut als bordspel! Geniet met maximaal vier spelers van evenementen en minispellen!
Iconische locaties uit de anime, zoals Mount Fujikasane en Asakusa, verschijnen als borden in dit spel. Ga verder op het speelbord door met de dobbelstenen te gooien! Het speelbord wisselt tussen dag en nacht. Bereid je overdag met evenementen en minispellen voor op de nacht. 's Nachts ga je op zoek naar demonen om te verslaan. Probeer de sterkste Demon-Slayer-zwaardvechter te worden!
Kies je favoriete personages uit het Demon Slayer Corps, waaronder Tanjiro, Zenitsu, Inosuke en de Hashira! Nezuko verschijnt op het speelbord om spelers te helpen als ondersteunend personage!
Neem het in minispellen op tegen demonen als Akaza en zwaai met de Joy-Con-controllers om met het Nichirin-zwaard aan te vallen.
※ De Digital Edition-bonus kan mogelijk op een later tijdstip uitgebracht worden. Nadat de bonus geclaimd is, is deze permanent beschikbaar.