Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles
Herbeleef onvergetelijke momenten uit de anime Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba vanuit het perspectief van de hoofdrolspeler, Tanjiro Kamado!
Kies uit een selectie van 24 vechters, waaronder niet alleen de hoofdrolspelers Tanjiro Kamado en Nezuko Kamado, maar ook demonen als Rui (Lower Five of the Twelve Kizuki) en Akaza (Upper Three of the Twelve Kizuki). Laat je favoriete personages tegen elkaar vechten en geniet van ongekende match-ups!