Destroy All Humans!
De cult-klassieker keert terug! Terroriseer als de boosaardige alien Crypto-137 de mensen op aarde in de jaren 50. Oogst hun DNA en breng de Amerikaanse regering ten val in deze getrouwe remake van het legendarische buitenaardse actie-avontuur. Roei de nietige mensen uit met buitenaardse wapens en psychische vaardigheden. Leg met je vliegende schotel hun steden in puin! Weg met de mens!