Doe mee met de opwindende wereld van Dino Ranch, de tekenfimserie die de harten van miljoenen kinderen gestolen heeft, en bereid je voor op een ervaring vol dino-tastisch plezier! Stort jezelf in dit epische avontuur waarbij je spannende minispellen tegenkomt en een zinderende tijd met je favoriete dino-mieten doorbrengt!
De eieren van de Dino-mieten zijn uit de broedplaats verdwenen en de vrede van de Ranch staat op het spel. Alleen JIJ kunt ons dino-tastisch trio Jon, Min en Miguel helpen de gestolen eieren te zoeken en ze terug naar de Ranch brengen. Maar pas op, de ondeugende Tinhorns kunnen met al deze ellende te maken hebben...
Ga met hulp van je favoriete boeren mee op een opwindende tocht terwijl je de ranch verkent, missies vol onverwachte wendingen uitvoert en nieuwe dino-eieren uitbroedt! Sprint met Jon, voed en verzorg de dino-mieten met Min, en bouw en repareer gereedschap met Miguel om het mysterie van de gestolen eieren op te lossen!
Klaar om je tanden erin te zetten door de wereld van Dino Ranch te verkennen en een zinderende tijd te hebben?
Doe mee met een dino-tastisch videospel gebaseerd op de geliefde tekenfilmserie, Dino Ranch!
Ga mee met je favoriete helden Jon, Min en Miguel om een wereld vol cowboys en dino's te ontdekken en speel leuke en dinogestuurde minispellen!
Werk je in en ontketen je innerlijke dinorancher en creëer onvergetelijke herinneringen in Dino Ranch – Ride to the Rescue.