Disgaea 1 Complete
Om de vijftiende verjaardag van de Disgaea-serie te vieren, keert de baanbrekende game waar het allemaal mee begon terug naar moderne spelsystemen met prachtige HD-beelden. Beleef de uitgebreide avonturen van Laharl, Etna en Flonne opnieuw in Disgaea 1 Complete!