Disney TSUM TSUM FESTIVAL
De populaire partygame Disney TSUM TSUM is nu verkrijgbaar voor de Nintendo Switch!
Geniet samen met de schattige Disney TSUM TSUM-personages van activiteiten zoals curling en ijshockey in een speelgoedwinkel met 10 verrassende levels!
Speel met je vrienden in hetzelfde team of daag elkaar uit in spannende wedstrijden! Kies je favoriete Tsum en speel met de hele familie of je vrienden!