Door Kickers: Action Squad
Door Kickers: Action Squad is een waanzinnige, zijwaartsscrollende actiegame waarin je in de huid kruipt van een SWAT-soldaat. Het is aan jou om de slechteriken in Nowhere City mores te leren.