Dragon Marked For Death is een zijwaartsscrollende 2D-actie-RPG die je alleen of met maximaal vier spelers in de lokale of online multiplayerstand kunt spelen.
Je speelt als de overlevenden van de Dragonblood Clan. Je wilt wraak nemen op het koninkrijk Medius, dat je thuis heeft vernietigd en de Dragonblood Oracle, Amica, heeft gevangengenomen.
Duik in de unieke, duistere fantasywereld van de Dragonblood Clan in deze intense 2D-actie-RPG!