Iedereen doet mee, jij ook. Leid je land tegen de beste spelers en ga voor internationale glorie terwijl kampioenen uit The World's Game het tegen elkaar opnemen om kampioen van Europa te worden.
PlayStyles geven sporters dimensies, waarbij gegevens van Opta en andere bronnen geïnterpreteerd worden tot kenmerkende vaardigheden die het realisme en de individualiteit van elke speler verhogen.
Dit spel bevat optionele in-game aankopen van virtuele valuta waarmee je virtuele in-game items kunt kopen, inclusief een willekeurige selectie virtuele in-game items.
EA levert mogelijk kosteloos bepaalde incrementele content en/of updates. Verplichte updates worden mogelijk automatisch gedownload, kunnen tot kosten voor breedband leiden en vereisen mogelijk extra opslagruimte of aankoop om toegang te krijgen. Product verzamelt gegevens voor in-game advertenties. EA kan online features uitschakelen mits 30 dagen van tevoren een bericht van deze strekking is geplaatst op ea.com/nl-nl/service-updates. FIFA-punten niet verkrijgbaar in België.