WIE IS EMIO - THE SMILING MAN?
Ontmasker de waarheid in een duistere thriller voor de Nintendo Switch: Emio – The Smiling Man: Famicom Detective Club. Onderzoek de tragische moord op een student, waarbij zaken uit het verleden nieuw leven in wordt geblazen door een akelige aanwijzing, en een broodjeaapverhaal over een moordenaar met een verontrustende handelswijze dat misschien toch meer is dan slechts een gerucht.