Probeer 'm gratis!
Neem een voorproefje op het magische leven dat je te wachten staat in Azoria en draag je voortgang over naar de volledige game! Gebruik de downloadknop op deze pagina om te beginnen.
Betreed de wereld van Fae Farm en creëer je eigen knusse thuisplek in het betoverende Azoria. Terwijl je bezig bent met het opbouwen van je eigen huis, kun je bijzondere personages ontmoeten, diepe relaties opbouwen en nieuwe manieren ontdekken waarop je magie kunt gebruiken. Pas je personage aan, leer spullen te vervaardigen, koken, drankjes brouwen en ontdek nog veel meer.
In Azoria wonen allerlei bijzondere personages! Naatmate het verhaal vordert, kun je onderweg vrienden worden met de vele eilandbewoners. En er hangt zelfs romantiek in de lucht als je op date gaat en elkaar uiteindelijk het ja-woord geeft.
Op je boerderij kun je voor verschillende dieren zorgen en eieren, wol en andere producten verzamelen. Je kunt ook jonge dieren in de meest uiteenlopende kleuren grootbrengen en het eiland gaan verkennen om magische insecten te vinden die zeldzame ingrediënten voor drankjes achterlaten. Maar niet alle wezens zijn even vriendelijk: pas op voor de wirwar aan spullen, want deze gemene geesten zullen je proberen te dwarsbomen!
Speel de game in je eentje, of met tot wel drie van je vrienden lokaal draadloos of online. Deel jullie progressie, draag allemaal je steentje bij om een boerderij op te bouwen en help elkaar tijdens de queestes en de uitdagingen in de wereld.
Met de gratis contentupdate 'Coasts of Croakia' kun je nieuwe eilanden verkennen, nieuwe personages ontmoeten, nieuwe vaardigheden leren en bevriend raken met wezentjes op je missie om de vrede in Azoria te herstellen.
Er wacht een gloednieuw rijk op je: verken deze goed beschermde, vertederende gebieden waar een levendige, tropische natuur zorgt voor een heel andere, maar gezellige plek en de thuisbasis van een steeds grotere ontdekking.
Met de hulp van een nieuwe magische kwakende vriend vind je je weg naar het Archi-pal-igo Park, een toevluchtsoord voor allerlei soorten beestjes. Ontmoet hun verzorger en leer nieuwe vaardigheden om vriendschap met ze te sluiten en ze mee te nemen op je avontuur in Azoria!