Fantasy Friends: Diep in de Zee
Fantasy Friends: Diep in de zee is het nieuwste deel in de Fantasy Friends-serie. Ontdek een hele nieuwe onderwaterwereld, met veel verrassingen en 12 schattige watervrienden om voor te zorgen!
(Her)ontmoet Aurea, een zeer vriendelijke zeemeermin,, die je zal begeleiden in dit bruisende avontuur!
Verken de plaza, voeg decoraties toe, ontvang nieuwe magische zeedieren, koop ze nieuwe kleding of nog leukere speeltjes om je mee te amuseren, en versier de plaza met ongelofelijk leuke voorwerpen!
Van een schattige hondshaai tot een verrassende kikker, ontdek 12 ongelooflijke waterwezens die je graag knuffelt en waar je mee kunt spelen. Elk dier heeft een bepaald soort voedsel nodig waar jij voor moet zorgen.