Fantasy Friends: Dream Worlds
Kom spelen met Aurea in Fantasy Friends: Dream Worlds, een superschattig puzzel- en platformspel. Kom naar deze wonderlijke plek en maak veel fantastische vriendjes!
Ontgrendel nieuwe magische wezens: van de magische eenhoorn tot de schattige geit en natuurlijk de grappige pinguïn! Elk wezen heeft zijn eigen kracht om je vooruit te helpen door de Dream Worlds!
Je kunt 6 vrolijke werelden verkennen op zoek naar geweldige avonturen: Snoeptuin, Bubbelbaai en meer! Ontdek nieuwe outfits voor Aurea en aanpassingen voor je huisdieren!
Deze derde aflevering van de 'Fantasy Friends'-serie draait vooral om avontuur en verkenning, maar behoudt het magische recept dat het zo'n succes heeft gemaakt: veel knuffelen met schattige dieren!