Marvelous en Hiro Mashima hebben de handen ineengeslagen om een gloednieuw avontuur vol knotsgekke monstergevechten en vermakelijke farmingsimulatie te creëren. Na de dood van de heerser vanFelicida neemt de tiran Glaza de macht over en onderwerpt hij de bewoners van de wereld aan een onderdrukkend regime. Ga op avontuur als Ten en zijn bevriende Farmagia en voer een leger monsters aan terwijl je een bikkelharde strijd voert in de verraderlijke landen van de Underworld. Verzamel hulpbronnen en breng ze terug naar je boerderij, waar je jouw Farmagia-vaardigheden verbetert, meer monsters fokt en nieuwe kenmerken ontwikkelt om het gevecht tegen Glaza en de Oración Seis te winnen.
Hiro Mashima brengt met zijn karakteristieke stijl de gedenkwaardige personages en unieke monsters volledig tot leven. Farmagia is de ultieme monsterfarm- en actiegame.
Vecht je een weg door de gevaarlijke landen van Felicidad en neem het op tegen eindbazen in loodzware gevechten. Je wapens zijn de monsters die je op je boerderij fokt.
Het creatieve genie Hiro Mashima brengt met zijn unieke personages en monsters Felicidad volledig tot leven. Farmagia is doordrenkt met zijn onmiskenbare stijl.
Raak bevriend met de elementalgeesten die overal in de wereld van Felicidad leven. Versterk je relaties, ontgrendel nieuwe ultieme monsters en transformaties en word nog sterker in je strijd tegen Glaza.