Laat gewassen groeien en ook je landbouwimperium! Word een moderne boer en gebruik meer dan 100 authentieke machines, van Case IH, CLAAS, DEUTZ-FAHR, Fendt, John Deere, KRONE, Massey Ferguson, New Holland, Valtra en vele andere beroemde fabrikanten uit de hele wereld - voor een keur aan landbouwactiviteiten. Kies wat voor soort boer je wilt zijn!
Na het ploegen, verwijderen van onkruid of het rapen van eieren in de kippenhokken valt er nog veel meer te doen: Produceer waardevolle goederen gemaakt van je oogst om je florerende bedrijf uit te breiden met nieuwe fabrieken en productieketens!