Fast & Furious: Spy Racers Rise of SH1FT3R
De criminele organisatie SH1FT3R is in opkomst. Dit is het moment om hun plannen te dwarsbomen! Maak je klaar om ze in de val te laten lopen, snelheidsboosts te raken en sneller te racen dan de concurrentie voor de overwinning. Om kampioen te worden moet je de groeiende dreiging van SH1FT3R verslaan in een gevaarlijk, adrenalinepompend racetoernooi van de Stille Zuidzee tot de Sahara en verder! Of verzamel je vrienden en warm de motoren vast op in online multiplayer met maximaal 4 spelers of 2 spelers lokaal. Er is actie genoeg om het hele team te vermaken.
Kruip achter het stuur van al je favoriete Spy Racers-voertuigen en laat SH1FT3R zien dat je er niet bent om te verliezen. Gebruik je hersens, snelheid en de geheime in de levels verborgen shortcuts om de koppositie te bereiken en de overwinning te claimen. Maar dat is nog niet alles. Je auto is uitgerust met spionagegadgets, zoals superchargers, waarmee je de concurrentie voorbij schiet. Verblind ze met paintballkogels of gebruik de unieke spionagevaardigheden van je personage om naar voren te vliegen!
Bewijs dat je de beste racer ooit bent en behaal de overwinning op alle 17 banen verspreid over 5 locaties. Speel als 13 verschillende racers, inclusief SH1FT3R in Quick Race en Online Multiplayer, en gebruik de unieke spionnenuitrusting van iedere racer. Vertrek en race naar de overwinning!
Aanpassen in belangrijk - Pas je voertuig aan met ontgrendelbare skins, upgrade je HQ-spionnenuitrusting en meer!