Gratis demo beschikbaar!*
Pak je Joy-Con-controllers en beweeg en stoot op het ritme in Fitness Boxing 2: Rhythm & Exercise, dat boordevol liedjes, trainingen en spelstanden zit om solo of met een trainingspartner van te genieten!
Heb je de eerste game gespeeld? Importeer je statistieken vanuit Fitness Boxing en zet je trainingen voort in Fitness Boxing 2: Rhythm & Exercise!
Gooi het volume open en werk jezelf in het zweet door te boksen op 23 up-beat liedjes, inclusief instrumentale versies van tophits.
Time je stoten perfect om in de zogenaamde Zone State te komen, waardoor het level tot leven komt en je extra punten kunt binnenharken! Eindig de sessie met een topscore om nieuwe accessoires voor je instructeur vrij te spelen.
In Daily Workout zijn de oefeningen afgesteld op je persoonlijke fitnessdoelstellingen, of je je nu wilt richten op een specifiek lichaamsdeel of gewoon in vorm wilt komen.
Liever zelf de touwtjes in handen hebben? In Free Training heb je de volledige controle over de intensiteit van je work-out, het level, de muziek en de bewegingen waar je aan werkt.
Je kunt Daily Workout en Free Training ook met z'n tweeën spelen. Geef een of twee Joy-Con-controllers aan een vriend en kom samen in beweging. Vergelijk jullie statistieken om elkaar te motiveren!
Kies een van de tien instructeurs, waaronder vier nieuwe gezichten: Hiro, Janice, Karen en Guy. Zij helpen je en houden je gemotiveerd om door te zetten wanneer het zwaar wordt.