Herontdek deze klassieker op z'n 25e verjaardag! Het was een van de eerste games die motion capture-technologie gebruikte voor meer realistische animaties, met achtergronden die volledig met de hand waren getekend en een aangrijpende sciencefiction-verhaallijn.