Gal Guardians: Demon Purge
In order to save their school after it turns into a massive demonic castle, two "Demon Hunter" sisters slash and shoot their way through this 2D action adventure.
Each boss yields new weapons to wield, allowing for more varied exploration and opening up new routes.
Take control of both the tag-team Kamizono siblings. Make the most of long-distance focused Shinobu and close-range brawler Maya Kamizono as you make your way through the castle.
Each sibling has a range of unique sub-weapons, giving you a wealth of options to switch your strategy up whenever the time calls for it. Don’t hesitate to make use of them so long as you have Weapon Points in stock!
These sub-weapons also open up new routes and means of exploration in the castles.
Grim Guardians' story focuses on two main aspects: the mystery behind the school's transformation, and the whereabouts of the other students.
Enjoy the original experience in "Pure" mode with all of the original Japanese voices for story mode, or choose “Refined” for English voice acting focused on the action, tailored for fans of the genre.