Garfield, de beroemde kat die dol is op lasagne, is terug om het op te nemen tegen Jon, Odie en de rest in een racegame waarin alles is toegestaan.
Kies je personage en je kart op basis van hun eigenschappen en je rijgedrag, zet de beste start neer en drift om tijd te winnen ten opzichte van je tegenstanders. Gebruik krankzinnige bonusobjecten, zoals het kussen of het toverstafje, om voordeel te behalen op de concurrenten en als eerste over de finishlijn te racen. Ben je net zo lui als Garfield? Neem kortere wegen om iedereen in te halen dankzij de springveer!
Neem het lokaal op tegen je vrienden en speel online met tot acht spelers samen op 16 iconische circuits uit het Garfield-universum.