De zo populaire en door recensenten bejubelde Ghostbusters-videogame is terug en geremasterd voor Nintendo Switch!
Doe je protonpack weer op je rug en ga samen met de Ghostbusters (met de stemmen en het uiterlijk van de originele helden) op avontuur om New York te redden!
Authentieke Ghostbusters-ervaring: het spel bevat de originele stemmen en het uiterlijk in de game van Bill Murray, Dan Aykroyd, Harold Ramis en Ernie Hudson in een nieuw verhaal van de hand van Dan Aykroyd en Harold Ramis, de auteurs van de originele films.
Unieke gameplay: ervaar hoe uniek het jagen op spoken, het zetten van vallen en het worstelen met uitbreidbare wapens in volledig vernietigbare omgevingen is. Stel de moed van het team op de proef met grootschalige baasgevechten.
Verhalende campagne: speel een unieke verhaallijn waarbij je moet vechten en zowel oude favorieten als totaal nieuwe spoken moet vangen in New York.