Gothic Classic
Keer terug naar Myrtana als de Naamloze Held in Gothic Classic, de bekroonde RPG die talloze rollenspellen heeft gevormd en geïnspireerd. Beleef het nu voor het eerst op Nintendo Switch.
Er is oorlog gevoerd in het koninkrijk Myrtana. Orcish hordes vielen het menselijk grondgebied binnen en de koning van het land had veel erts nodig om genoeg wapens te smeden, mocht zijn leger standhouden tegen deze dreiging. Wie in deze duistere tijden de wet overtreedt, wordt veroordeeld tot een straf in de gigantische strafkolonie Khorinis, waar het zo broodnodige erts wordt gedolven.
Je wordt door de barrière in deze gevangenis gegooid. Met je rug tegen de muur moet je zien te overleven en vluchtige allianties vormen totdat je eindelijk kunt ontsnappen.