Grand Mountain Adventure: Wonderlands nodigt je uit om vrij en op je eigen ritme wintersportoorden en de bergen eromheen te ontdekken. Verken rustig de plekken, ga verschillende uitdagingen aan waaruit je voldoening haalt of neem het op tegen je vrienden in vriendschappelijke multiplayer wedstrijden.
Pak je ski's of snowboard en verken op open world wijze 12 wintersportoorden. Ontdek nog nooit bezochte plekken buiten de pistes, van weidse wilde bossen tot de hoogste pieken en van duizelingwekkende afdalingen tot afgelegen dorpjes.
Stort je in Super G slaloms, Slopestyle, Big Air en nog veel meer. Of in verborgen uitdagingen en geheime pistes voor de echte avonturiers. Ga op zoek naar de vele objecten die je kan verzamelen!
Speel in plaatselijke multiplayermodus met tot 4 spelers. Bereik de eindstreep, houd een sneeuwballengevecht, schakel vrienden uit door tegen ze aan te botsen of suis samen de bergen af en ga op verkenning.
De ZEN MODUS bestaat erin een rustig moment alleen door te brengen en even tot jezelf te komen. Alle uitdagingen, te verzamelen proefobjecten en zelfs de NPC's zijn weggenomen om van de rust van de bergen te genieten!