Eigenschappen
Kruip in de huid van premiejager Jack Lane, spoor de meest gezochte criminelen op en sleep ze voor het gerecht. Spoor ze op in een uitgestrekte open wereld, vang ze met je lasso en daag de meest gevaarlijke criminelen uit in een klassieke confrontatie. Zorg dat je goed bent voorbereid, want je tegenstanders zijn steeds moeilijker te vangen. Word een betere paardrijder, verbeter je arsenaal en kies je beste pak uit om de bandieten te laten zien wie de baas is!