Hellmut: The Badass from Hell
Bestuur verschillende Transformaties en speel nieuwe Transformaties vrij voor elke keer dat je de game uitspeelt.
Elke transformatie geeft je nieuwe manieren om nog meer hordes demonen te slachten! Commandeer ratten als de Rat King, word de Ork-fee met haar machtige spreuken (nou ja, zo machtig als een Ork-fee kan casten...), bestook je vijanden met de Slimeball, of word nog veel andere belachelijke gruwelijkheden.