Hello Neighbor: Hide and Seek is de aangrijpende prequel van Hello Neighbor, en vertelt het tragische verhaal van de buurkinderen en hun vader. Speel verstoppertje met je broer, terwijl jullie beiden het verlies van een familielid verwerken. De game verduidelijkt de gebeurtenissen die voorafgingen aan de originele horrortopper, Hello Neighbor.