Hoa is een prachtig puzzel-platformspel met adembenemende handgeschilderde kunst, heerlijke muziek en een vredige, rustgevende atmosfeer. Ervaar de magie van natuur en verbeelding en speel het hoofdpersonage Hoa op haar reis door adembenemende omgevingen, terug naar waar het allemaal is begonnen.
Stap in een levend schilderij - verken een enorme wereld vol minutieus vervaardigde landschappen van overweldigende handgeschilderde kunst.
Hoa's uitzonderlijke muziek vertelt een betoverend verhaal en is emotioneel geladen. De muziek werd speciaal gecomponeerd en live opgenomen, en brengt de wereld tot leven met een vleugje nostalgie.
Navigeer met een scherp oog en los puzzels op door de omgeving te verkennen. Ontspan op het organische ritme en luister naar de subtiele verhalen, terwijl je door eindeloze kleine wonderen wordt aangetrokken. Wees een kind - het is makkelijker en lastiger dan het lijkt.