"Schiet in Horgihugh and Friends 16-bit slechteriken neer!
Aan het einde van een wrede oorlog besloten landen hun wapens te ontmantelen. Wanneer de Gozareans aanvallen, realiseren twee gepensioneerde piloten zich dat hun vertrouwde ouderwetse gevechtsvliegtuigen het enige middel zijn om de krachtige technologieën van het buitenaardse wezen te bestrijden. Hugh en Figaro gaan de lucht in en zijn de laatste hoop van de wereld.