Hotel Transylvania 3: Monsters Overboard
Dracula, Mavis en de anderen zijn gestrand op de mysterieuze Lost Islands en alleen jij kunt ze weer verenigen. Dit doe je met behulp van schattige kleine wezens, de Impa! Verken de eilanden, ontdek nieuwe Impa-vaardigheden en red Frankenstein, Murray en Wayne van genadeloze vijanden. Maar schiet op, want de levens van de Drac-Pack staan op het spel!