Verken een spookachtig mooie pixelartwereld met drie speelbare personages in één duister, verbonden verhaal.
Verken een afbrokkelend, griezelig landschap, hak vijanden neer en laat dodelijke vallen dichtklappen om te ontsnappen aan het kwaad dat op je ligt te wachten.