Immortal Realms: Vampire Wars
Immortal Realms: Vampire Wars is een strategiegame die zich afspeelt in een vampierwereld en die het beheer van een rijk en turn-based gevechten combineert met kaartspelelementen. Duik in een mythische wereld vol verschrikkingen en legendes – en werp jezelf in een meeslepend gotisch epos gekoppeld aan een uitdagende spelervaring.