In Sound Mind
Als je ontwaakt in de gangen van een vreemd gebouw, zie je dat de omgeving een eigen leven gaat leiden. Je ontdekt slachtoffers die allemaal aan dezelfde experimentele therapie zijn blootgesteld. In je zoektocht naar antwoorden komen bizarre visioenen op die leiden naar indrukwekkende verschrikkingen... en een kat met de naam Tonia.
Van de makers van de cultklassieker Nightmare House 2 komt In Sound Mind, een scherpzinnige first person psychologische horror met hectische puzzels en unieke eindbazen. Verken de verontrustende herinneringen op je reis door de innerlijke werking van de plek waar je niet aan kunt ontsnappen - je eigen geest.