Inertial Drift, gesitueerd in jaren '90 retrotoekomst, is een arcaderacespel met uniek verwoestend rijgedrag en ongelooflijk bevredigende driftmechanismen met twee sticks.
Inertial Drift biedt een heel nieuw niveau van toegankelijkheid en uitdaging voor het genre van de arcaderacerij, voor een rijervaring die werkelijk anders is dan alles wat je eerder hebt gespeeld.