Ga op de meest fantastische reis van je leven in It Takes Two, een uniek platformavontuur dat puur voor coöp is gemaakt. Nodig een vriend of vriendin uit om gratis te spelen met Friend's Pass* en werk samen om een enorme variëteit aan vrolijke, onverwachte uitdagingen te voltooien.
In elk level ontdek je unieke en verbonden vaardigheden voor je personages. Help elkaar langs onverwachte obstakels en lachwekkende momenten. Laat je omarmen door het oprechte verhaal van een gebroken relatie.
It Takes Two is ontwikkeld door Hazelight, marktleider op het gebied van coöpgames.
VROLIJKE, ONVERWACHTE GAMEPLAY – Van losgeslagen stofzuigers tot charmante liefdesgoeroes, met It Takes Two weet je nooit waar je aan toe bent.
EEN TIJDLOOS VERHAAL VAN RELATIES - Ontdek een ontroerend en oprecht verhaal om nooit te vergeten – samen!