De concurrentie op de school is hevig en er heerst veel rivaliteit!
Kisa staat op het punt om haar droom op te geven om acteur te worden, als ze de kans krijgt om naar de prestigieuze Univers-toneelschool te gaan. Ze wordt toegelaten op twee voorwaarden: krijg de hoofdrol in de eindproductie en verhul het feit dat je een meisje bent!
Kan Kisa hechte vriendschappen sluiten met haar mannelijke klasgenoten, terwijl ze tegelijkertijd tegen hen strijdt om belangrijke rollen?
Wordt ze gecast als de hoofdrol in de eindproductie terwijl ze haar geheim weet te bewaren?