JoJo Siwa: Worldwide Party
Je bent uitgenodigd voor JoJo Siwa's Worldwide Party! Strik je hoge schoenen en ren door JoJo's werelden terwijl je luistert naar haar grootste hits, waaronder D.R.E.AM, Bop, en Nonstop! Voltooi levels als JoJo om speciale dansroutines uit te voeren! Kun jij het ritme volgen en het publiek uit z'n dak laten gaan?